Servicecoördinator

(24 tot 40 uur per week, m/v)

Ben jij een veelzijdig persoon die denkt in oplossingen? Zorg jij ervoor dat de werkzaamheden voor onze opdrachtgevers vlekkeloos verlopen?

Dan zien wij jou graag als Servicecoördinator binnen ons team! In verband met de aanstaande pensionering van onze huidige Servicecoördinator zoeken wij een enthousiaste nieuwe collega, die van aanpakken weet en medeverantwoordelijk wordt voor onze commerciële en operationele doelstellingen.

Je zorgt ervoor dat de werkzaamheden binnen het team vlekkeloos verlopen. In jouw coördinerende rol ben je in overleg met verschillende collega's om ervoor te zorgen dat onze klanten de kwaliteit ontvangen die ze van ons gewend zijn.

Ben jij dit?

  • Je bent een improvisatietalent en weet dit ook gericht toe te passen. Je krijgt energie van de dynamische omgeving waarin wij werken.
  • Je hebt kennis van en ervaring met het opstellen, bewaken en aansturen van MJOP’s (NEN 2767).
  • Je bent commercieel sterk en klantgericht.
  • Je hebt technisch inzicht.
  • Je behoudt overzicht gedurende het gehele proces en signaleert tijdig verstoringen in de voortgang en weet hierop te schakelen.
  • Je kunt goed plannen en overziet de diverse lopende zaken.    

Waarmee ga jij je straks bezighouden?

Als Servicecoördinator ben je verantwoordelijk voor het bonnenwerk, MJOP’s en kleinere projecten. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • het aansturen van de uitvoering van het bonnenwerk en periodiek onderhoud voor vaste klanten;
  • het aannemen en afhandelen van storingen/bonnen, telefonisch en schriftelijk;
  • het zelfstandig (of in samenwerking met collega’s) uitwerken en aansturen van kleinschalige opdrachten en projecten;
  • afhandelen en factureren van uitgevoerde werkbonnen en kleinschalige projecten.

En daarnaast bedrijfsbreed:

  • Planning van alle voorkomende service- en onderhoudswerkzaamheden en het beheren van de overall CAO-personeelsplanning;
  • Beheer en aansturing van de keuringen van ons gereedschap en materieel (in afstemming met onze Materieeldienst).

Bezit jij deze vaardigheden?

Je beheerst de competenties: ondernemerschap, communicatief vermogen, klantgerichtheid en plannen en organiseren.
Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau met studierichting Bouwkunde en minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie.
Ervaring met relevante softwarepakketten is een pré.

Waarom zou jij voor Giesbers kiezen?

Giesbers Servicebouw is de vastgoedpartner voor bedrijven en organisaties. Onze (veelal vaste) opdrachtgevers zijn actief in de segmenten Werken, Leren, Zorgen en Produceren. Wij staan onze klanten bij van een urgente storing tot een project met een omvang van circa €1,5mio. Onze 5 beloftes zijn duidelijk waarbij het persoonlijk contact de belangrijkste is en door onze klanten het meest gewaardeerd wordt. Uiteraard is voor deze functie een servicegerichte aanpak je ook niet vreemd.

Giesbers Servicebouw is gevestigd in Wijchen en met name actief in de regio Arnhem en Nijmegen. Waar nodig werken wij nauw samen met ons moederbedrijf Giesbers Ontwikkelen en Bouwen uit Wijchen. Wij zijn complementair aan elkaar en maken gebruik van elkaars diensten en expertise.

Onze pay-off is: Persoonlijk, Verrassend, Passend. Dit omschrijft precies wie wij zijn.

Persoonlijk: wij zijn oprecht betrokken, en geïnteresseerd in elkaar. Onze bedrijfscultuur is nuchter, open en informeel, kwaliteitsbewust en positief kritisch. Verrassend: wij proberen je te helpen als je ergens mee zit zowel zakelijk als privé, dit leidt regelmatig tot verrassende inzichten. Passend: wij vinden het belangrijk dat je je werk met plezier, betrokkenheid en gemotiveerd kunt doen. Wat naar onze mening vooral het geval is als je je voldoende uitgedaagd voelt. Daarnaast stimuleren wij je ontwikkeling d.m.v. een aanbod voor het volgen van trainingen, opleidingen etc. Ons interne coachingsbeleid is een leidraad hiervoor.

We bieden jou een zelfstandige functie in een informele en technische werkomgeving. En daarnaast niet alleen een marktconform salaris, maar ook een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden en andere voorzieningen conform CAO Bouw en Infra.

Enthousiast geworden?

En ben jij de persoon die wij zoeken? Stuur dan je CV met een (korte) motivatie aan mevrouw Hsiao-fan Hsu (personeelsfunctionaris) hhsu@giesberswijchen.nl, onder vermelding van 'vacature Servicecoördinator”. We zien je sollicitatie graag tegemoet!